lauantai 24. joulukuuta 2016

Miten kiusattu ihminen yrittää päästä pakoon kiusaajiaan?

Kun olin kiusanteon keskipisteessä, eikä kukaan muu tiennyt kaikkea, mitä oli tehty, tulin hyvin epävarmaksi, erittäin väsyneeksi, valvoin yökausia ja mietin, miksi ja mitä olen tehnyt, että olen ansainnut tämän kiusanteon!

Teot olivat alussa niin outoja, että kukaan ei uskonut minua, mutta nyt kun olen saanut tietoja muista vastaavista tapauksista, yhteistä on se, että kaikkien työnteko on yritetty estää jollakin tavalla, heidät on leimattu vainoharhaisiksi kiusanteon takia, ja ne teot on kaikki tehty tavalla tai toisella.

Itse tulin erittäin ahdistuneeksi kesän 2013 jälkeen, kun minusta tehtiin naissivustojen avulla huora, ja minua kuvattiin parissa tapahtumassa, tehtiin kiusaa seuraamalla moottoripyörillä ja koko gang stalking koneisto pyöri täydellä teholla.

Lähdin parin viikon matkalle, koska ahdistus kasvoi liian suureksi, eikä kukaan uskonut, mitä minulle oli tehty. Yritin ratkaista itse ongelmaani, mutta siellä minulle tehtiin vielä pahempia, varastettiin puhelimeni tiedot ja luottokorttini tiedot, varastettiin parin yön majoitus vuokraamassani talossa, nuori nainen esitteli olevansa suomalainen poliisi jne.

Kaikki manipulointi ja kiusanteko lisääntyivät, samoin unihäirintä alkoi toimimaan täydellä teholla. He tiesivät, että olin sydänsairas nainen. He tiesivät kaikki vaikeudet sepelvaltimotaudin takia, että en pystynyt olemaan lainkaan ulkona, jos oli pakkasta. Olin sidottu neljän seinän sisälle koko talveksi. Sitten tammikuussa 2015 näin gang stalkingiä ihan lähialueella edelleen, sekä koko häirintä kärjistyi matomaisten mikrorobottien käyttämiseen. Minun kehooni laitettiin niitä ja olin kovin tuskainen. En pystynyt olemaan enää aloillani. Lähdin matkalle pariksi viikoksi ihan yhtäkkiä, kun en kestänyt tuota tuskaa kehossani, se oli liian kamalaa, kun ei voinut edes ulkoilla.

Matkan aikana kuitenkin aiheuttiin vielä suurempia tuskia, ja kaikenlaista muuta harmia, manipuloitiin äänillä ja hypnotisoitiin minut johonkin seksuaalisiin tutkimuksiin, kuten häiritsijät ilmaisivat. Se juttu oli ikävä ja vaarallinen kaikenkaikkiaan. Sydänkohtaus oli lähellä!

Koko häirintä perustui pitkälti mikrorobottien toimintaan, eikä kukaan sitä koskaan uskonut, mutta nyt olen saanut lisävalaistusta asioista, ja näillä viheliäisillä laitteilla voidaan tehdä mitä vain. Tämä on nykypäivän kidutusta ihmiskunnassa!

Kaikki nettien keskustelupalstat ovat pullollaan äärimmäisten epätoivoisten ihmisten kertomuksia, kun heitä ei uskota, ja kiusantekijät saavat tehdä mitä vain ja kenelle tahansa. Tavallinen ihminen on täysin lainsuojaton näissä oloissa!

Moni ihminen kuluttaa suuria summia päästäkseen eroon kiusaajistaan, mutta asuinpaikkakunnan vaihto ei tuo helpotusta. Kiusaajat jatkavat toimintaansa kaikkialla. Ihminen on siis täysin lainsuojatun tässä kiusanteon muodossa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti